بهينه سازي سايت يا سئو ارزان

۲ بازديد

بهينه سازي سايت يا سئو ارزان به نحوه اي از سئو كردن گفته مي شود كه با هزينه كمتر بتوان به نتيجه هاي خوبي در دراز مدت رسيد. اما برخي از افراد سودجو اين تعريف را به گونه اي معكوس جلوه مي دهند و از اعتماد مشتري ها سوأاستفاده مي كنند تا به پول برسند. آنها سئو ارزان را به معناي رسيدن به هدف در كوتاه مدت به مشتري ها معرفي مي كنند، اما توجه ندارند كه ميزان كارهايي كه براي سئوي سايت در كوتاه مدت انجام شود توسط گوگل مشمول جريمه و توبيخ مي شود و سايت را به صفحه هاي رتبه پايين پنالتي مي كند.

بهينه سازي سايت يا سئو ارزان به نحوه اي از سئو كردن گفته مي شود كه با هزينه كمتر بتوان به نتيجه هاي خوبي در دراز مدت رسيد. اما برخي از افراد سودجو اين تعريف را به گونه اي معكوس جلوه مي دهند و از اعتماد مشتري ها سوأاستفاده مي كنند تا به پول برسند. آنها سئو ارزان را به معناي رسيدن به هدف در كوتاه مدت به مشتري ها معرفي مي كنند، اما توجه ندارند كه ميزان كارهايي كه براي سئوي سايت در كوتاه مدت انجام شود توسط گوگل مشمول جريمه و توبيخ مي شود و سايت را به صفحه هاي رتبه پايين پنالتي مي كند.

 

سئو ارزان

سئو و رسيدن به رتبه نخست گوگل در كوتاه مدت برخي از مشتري ها را گول مي زند و باعث مي شود تا وارد عقد قرارداد با اين گونه افراد شوند آنها فكر مي كنند اگر آمار بازديد سايت به يكباره بالا برود و ترافيك زيادي به سايت سرازير شود و يا به يكباره تبليغات زيادي به سايت برسد طراحي سايت آنها به نتيجه خوبي رسيده و بالتبع آن فروش كالاها و خدماتشان نيز افزايش خواهد يافت. در حالي كه كاملا در اشتباه هستند.

اما با تعريفي كه ما در ابتداي اين نوشته از سئو ارزان كرديم، مشتري با صرف هزينه اندكي قادر است در درازمدت به نتيجه خوبي در رتبه بندي طراحي سايت اش برسد و اين نتيجه براي هميشه براي سايت پايدار خواهد ماند. شركت سئو كندو با اين رويكرد به سئو ارزان نگاه مي كند و باور دارد كه مشتري با صبر و حوصله و سپردن كار به عهده افراد مجرب و باتجربه مي تواند نتيجه دلخواهش را از طراحي سايت كسب و كارش در درازمدت بگيرد.

سئو ارزان را از دو جنبه مي‌توان بررسي كرد

اول – اگر هدف از انتخاب سدو ارزان، كم هزينه بودن آن باشد در همه سايت قادر هستيد خدمات سئو ارزان را ببينيد. سئو ارزاني كه با هزينه هاي كمي قابل اجرا است.

دوم – سئو ارزان اين امكان را دارد كه توسط افراد سودجو مورد سوءاستفاده قرار گيرد آنها با اطلاعات مختصري كه درباره تگ هاي HTML ، گذاشتن محتوا غيراستاندارد و لينكدهي به گوگل مي دانند شروع به ارائه خدمات سئو ارزان مي كنند. اين كار آنها بعد از مدتي توسط گوگل شناسايي مي شود و باعث افت آمار بازديد سايت آنها و سئو كاركرده آنها مي شود. اين مدل از سئو نه تنها براي شما ارزان در نمي آيد بلكه شما مجبوريد براي اصلاح يا از نو اجرايي كردن سئو مبالغ هنگفتي را بپردازيد تا آسيب هاي وارد شده به سايت تان درست شود.

آسيب هايي كه با سئو ارزان به سايت تان وارد مي شود

سئو واقعي حالت تضميني دارد و هر لحظه اي كه بخواهيد مي توانيد از سئو كار گزارش كار بخواهيد و از نحوه درست اجرا شدن آن اطمينان حاصل كنيد اما در سئو ارزان شما دسترسي چنداني به كارشناسان و متخصصان سئو نداريد. آنها كارشان را مي كنند و هزينه هاي شان را مي گيرند و غيب مي شوند و شما را با ريسك ها و خطراتي احتمالي اي كه در آينده سايت شما را تهديد خواهد كرد تنها مي گذارند. خطراتي كه آنها براي سايت شما ايجاد مي كنند را در زير به صورت مختصر بيان مي كنيم. همه اين ريك ها هزينه هاي ديگري را براي شما تحميل خواهد كرد.

سئو ارزان معمولا به وسيله چند شركت ميزباني وب ، به صورت خودكار و با روش هاي قديمي و باطل شده انجام مي شود. امروزه اين روش هاي قديمي توسط گوگل به حالت اسپ شناخته شده اند و اثر بدي روي سايت شما خواهند گذاشت. در سئو واقعي تنها كليك كردن و بالا بردن بازديد مهم نيست بلكه حفاظت از داشته هاي سايت و برنامه ريزي براي بهينه تر كردن سايت از آنها مهمتر است.

كساني كه سئو ارزان را به شما توصيه مي كنند دانش چنداني نيز ندارند آنها آشنايي مقدماتي با HTML دارند و با آن در حال جمع كردن مشتري براي خود هستند. اما شما نبايد از ياد ببريد كه هر كسي مي تواند يك صفحه وب را با HTML ايجاد كند و نيازي به بلد بودن سئو ندارد. سئو يك تخصص و مهارت است كه برخلاف ادعاي افراد زيادي از دست و عهده افراد كمي برمي آيد. كساني كه توانسته اند با كسب دانش و مهارت و تجربه سئو سايت را به صورت حرفه اي ياد بگيرند.

از طرفي ديگر ابزارهايي كه اين شركت ها براي سئو ارزان سايت شما به كار مي برند ابزارهاي اتوماتيك اسپم يا هرزنامه مي باشد كه با آن ها به بهينه كردن وب سايت شما در فضاي اينترنت مي‌ پردازند. با اين ابزارهاي اسپم، وب سايت شما در خطر جدي حذف شدن يا پنالتي شدن و يا دريافت اخطار از طرف گوگل قرار مي گيرد.

سئو واقعي هزينه بر است

اگر مي خواهيد سايت شما در موتورهاي جستجو و به خصوص در گوگل جايگاه خوبي داشته باشد و اين خواسته را مي خواهيد به صورت منطقي به دست بياوريد و گام به گام شاهد رشد سايت تان در گوگل باشيد و سئو سايت شما مرحله به مرحله پيش برود بايد به فكر هزينه كردن براي سايت تان باشيد. اكر هزينه نكنيد پيشرفت شما دور از دسترس خواهد بود. سئو واقعي عبارت است از آن چيزي كه در سئو كندو به شما ارائه مي دهيم همه كارهايي كه ما بر روي سايت شما و سئو آن انجام مي دهيم هزينه هايي را براي كارفرما و دارنده سايت به همراه دارد.

دلايل هزينه بر بودن سئو واقعي

۱ . مديريت لينك ها به منزله مهمترين اساس سئو سايت كار راحتي نمي باشد. بهينه كردن لينك هاي ورودي و خروجي به سايت شما به وسيله كارشناسان سئو كندو و كاملا به صورت دستي انجام مي گردد كه همه اين موارد هزينه بر و وقت گير است. كارشناس مكسي است كه كه درك كند به دنبال چه چيزي مي گردد و چه چيزي را مي خواهد و نتيجه كارش چه خواهد بود.

۲ . كارهاي مربوط به اصلاح و تميز كاري لينك ها هزينه هايي را در پي دارد. اين روند وقت گير و در برخي از كشور ها تا ۲۰ ميليون دلار هزينه دارد.

۳ . خطرپذيري و درست دادن كار هزينه دارد. اگر سئو كندو سئوي حرفه اي سايت تان را ضمانت مي نمايد، مسئوليت كم شدن آمار بازديد و مشكلات احتمالي آن را نيز بر عهده مي گيرد و براي هر كدام از آنها پاسخگوست. معناي ضمانت در اينجا تضمين زمان سئو سايت شما نمي باشد، بلكه ضمانت شامل كيفيتي مي باشد كه سئو كندو به شما مي دهد و به شما اين امكان را مي دهد تا يك سايت حرفهخ اي را تجربه نماييد.

خدمات سئو ارزان در سئو كندو

به همين خاطر روند نرمال سئو بايست در هر شرايطي سپري شود حال اگر اين روند توسط سايت شما دچار كوتاهي و يا مشمول روندهايي غيرنرمال باشد مطمئنا سئوكندو از قبول سئوي اينگونه سايت ها سرباز خواهد زد.

خدمات سئو ارزان كه شركت سئوكندو به مشتري هاي خود ارائه مي دهد صرفا در خريد بك لينك خلاصه نمي شود زيرا اين شركت باور دارد كه لينك هاي فني و كارآمد نياز به هزينه دارند و با صرف هزينه كم نمي توان آنها را تصاحب كرد.

سئو ارزان سئوكندو در قسمت هاي گوناگوني براي مشتريها اراده مي گردد به صورتي كه با توجه به نيازها و خواسته هاي مشتري بهترين نتايج با هزينه كم نصيب مشتري مي گردد.

شما براي سفارش و مشاوره درباره سئو ارزان مي توانيد با كارشناسان و همكاران ما در سئوكندو تماس برقرار كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.